Jsphotovideo /0146794409 (new )

By: Fadzlie Baharun

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Saturday, 2-May-2009 18:11 Email | Share | | Bookmark
Arieyzul & Alnah

 
 
 
View all 15 photos...
Majlis Perkahwinan
Arieyzul & Alnah
Kg. Bambangan Sandakan
Pelamin & Andaman - Bridal J&J Collection (012-8612386)













Quote:
Thank's su.. Sebenarnya kami ni biasa jak.. masih belajar lagi ni. Apapun semoga pujian su tu jadi doa untuk kami lebih berjaya dalam bidang ni..


Thursday, 30-Apr-2009 02:52 Email | Share | | Bookmark
Mohd. Shahril Haffiq & Sunarti Alya

 
 
 
View all 19 photos...
Majlis Bertandang Part i
ROY & ALYA
Bukit Garam Kinabatangan
Pelamin & Andaman - Butik Pengantin Doris ( 089-224715 )
Pakaian - Bridal J & J Collection (012-8612386)














Monday, 27-Apr-2009 15:49 Email | Share | | Bookmark
Sabir & Noorain

 
 
 
View all 33 photos...
Sabir & Noorain
Laman Galeri Taman Tasik Shah Alam
Selangor Darul Ehsan

Katering - D'Selera Katering
Bob - 0173422982

Pelamin - Arjuna Cipta

Quote:
Sebenarnya kami datang hanya nak shot katering ni jer. Tapi bila dah seronok tengok kedua mempelai yang sama cantik samalah padan ni, maka kita pun ketik lah juga kamera ambik mana² yang kita nak bawa balik. Apapun kita nak ucapkan terima kasih pada bro Bob yang bagi kita peluang shot event ni dan tak lupa juga kepada kedua mempelai. Kita doakan semoga berbahagia hingga ke akhir hayat. Kepada bro Bob, Terima kasih di atas segalanya.. Tak terungkap satu persatu. Semoga terlaksana 1 and are million tu...





















Saturday, 25-Apr-2009 12:42 Email | Share | | Bookmark
Out Door

 
 
 
View all 6 photos...
Out Door
HAMZAINI & RINAH
Location - Sabah Hotel Sandakan & St. Micheal Sandakan
Make Over & Pakaian - Bridal J & J Collection ( 012-8612386 )








Thursday, 23-Apr-2009 08:03 Email | Share | | Bookmark
hamzah & Halimah

 
 
 
View all 6 photos...
Perkahwinan HALIMAH & HAMZAH
Taman Airport Sandakan
Make up - Helda
Pelamin - Hajjah Bolong
Photo & Video - Js









[<<  <  1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net